Slušná novinka pre deti: Disney Pixar – Nových 365 rozprávok do postieľky

Vo vydavateľstve Egmont vyšla neobyčajne hrubá, neobyčajne zaujímavá a neobyčajne bohatá kniha zo sveta Disney. Celkovo 365 rozprávok, samostatných nových príbehov, zo sveta mnohých animovaných príbehov Disney. Oficiálne názov knihy znie „Disney Pixar – Nových 365 rozprávok do postieľky“ a je to presne jedna z tých kníh, ktorá v eshope môže vyzerať obyčajne, no nadchne vás jeho materiál, veľkosť, ale najmä hrúbka. Malý čitateľ v nej objaví naozaj poriadnu nálož rozprávok. Bude mať hlavne čo robiť, než ich všetky prečíta.

Čitateľ, alebo rodič, sa má na čo tešiť

Skúsili sme si u nás doma pripraviť plán, ako prečítať celú knihu od prvej strany po poslednú. Bude to náročné. No ide to aj podľa dátumu, keďže strany nesú aj označenie podľa mesiaca a dňa. Samozrejme, je len na čitateľovi, alebo rodičovi, ako dôsledne bude postupovať podľa návodu. V každom prípade knižna prekvapí svojou veľkosťou a rozsahom. Jednotlivé strany vždy obsahujú jedne príbeh, ale aj logo Disney rozprávky a postavičky v rôznych scénkach. Máte tak hneď jasno, akej rozprávky sa príbeh bude týkať.

Knižka Disney Pixar - Nových 365 rozprávok do postieľky je krásna

Pre nadšenca filmových rozprávok to bude lákavejšie. Najmä ak pozná a pozerá Lietadlá, Autá, Robina Hooda, Toy Story, Hľadá sa Nemo a pár ďalších príbehov. To, čo pochádza z dielne Pixar, našlo priestor v tejto rozsiahlej knižke. Príbehy sú zrozumiteľné, jasné, aj keď písmo je určené skôr pre skúsenejšieho malého čitateľa, prípadne rodiča.

Knižka Disney Pixar – Nových 365 rozprávok do postieľky je krásna

Na pohľad prvý aj druhý… Pevná obálka vyniká peknou grafikou a parciálnym lakom. Dotvára to tak celkový dojem, že autori sa hrali s detailami. Vnútro je tvorené pevným tvrdším matným papierom, čiže jednotlivé stránky sú odolnejšie voči detským rukám a horlivému listovaniu.

Knižka je určená deťom, ktoré vedia samostatne čítať, alebo rodičom, ktorí sa večer dokážu odlepiť od mobilov a televízorov a svojim deťom čítať. Čoraz vzácnejší jav, avšak s mimoriadnym prínosom na fantáziu a premýšľanie detí. Príbehy v tejto knihe sú naozaj rozsiahle a zmestia sa pritom na svoju stránku. Je viac než isté, že kniha si nájde výsostné miesto medzi knižkami malého čitateľa. Svoj podiel na tom môžu mať známe filmové postavičky a ich svety. Jednou zo zaujímavostí je, že kniha má takmer 1 kilogram. To svedčí o kvalitne papiera, hrúbke (celkovo 376 strán) a pevnom vyhotovení. V knihe sa veľmi dobre listuje, pôsobí pevne a kvalitne.

Podrobnosti môžete nájsť aj tu: https://www.albatrosmedia.sk/tituly/21837682/disney-pixar-novych-365-rozpravok-do-postielky/