Albatros vydáva opäť Macha a Šebestovú. Tentoraz V histórii a Na cestách

Mach a Šebestová, slávna dvojka z animovaného seriálu českej, hoci z ešte vlastne čias československej výroby, je známa aj dnešnej najmladšej generácii. Seriál v slovenskom znení sa objavuje v televízii Jojko a nie je núdza ani o DVD verzie. Knižné podoby príbehov spolužiakov Macha a Šebestovej poznáme rovnako tak niekoľko rokov. Zachovávajú si svoj font, dizajn, farbu a neprinášajú nám žiadne nepríjemné prekvapenia v podobe modernizácie grafiky, či spôsobu, akým príbehy prehovárajú na deti.

Vydavateľstvo Albatros nám knižné príbehy prináša už viac rokov. Na Slovensku v decembri 2021 máme možnosť privítať novinky v podobe 2. vydania dvoch dielov. Ide o knihy Mach a Šebestová v histórii a Mach a Šebestová na cestách.

Dobrodružstvá z knižných príbehov

V histórii je zbierkou rozprávok v ktorých Mach a Šebestová cestujú časom a na vlastné oči vidia, alebo na vlastnej koži sa stávajú súčasťou dejín. Svojou návštevou spôsobia Napoleonovu porážku v bitke pri Waterloo, objavia sa medzi starovekými gréckymi bohmi, v spoločnosti slávnych českých kráľov, ktorí vládli veľkej časti Európy, aj pri mladom Mozartovi. V knihe Na cestách cestujú po Amazonke, Afrike aj Austrálii. Vymrznú na severnom póle, ale zamieria aj do Hollywoodu a na Havajské ostrovy.

Mach a Šebestová 2. vydanie v Albatros

Každá zo 110 stranových knižiek obsahuje niekoľko príbehov. Dobrodružstvá priamo od autora Miloša Macourka a Adolfa Borna z čias, keď ešte v počiatočných miléniových rokoch pripravili tieto knihy. V rovnakej podobe vychádzajú opäť, na kvalitnom bielom papieri v tvrdej väzbe s lesklou obálkou v pôvodných originálnych ilustráciách. Príbehy do slovenského jazyka preložila Mária Pavligová už pred prvým vydaním. Dosiaľ v druhom vydaní vyšli ešte knihy s podtitulmi „Na prázdninách“ a „V škole„.

Mach a Šebestová 2. vydanie v Albatros

Informácie o knihách:

• Mach a Šebestová na cestách ISBN:  9788056624586