Vychádza SLOVENSKOpédia, kniha s náložou informácií pre školáka

Knižná novinka s názvom SLOVENSKOpédia je encyklopédiou pre mladého čitateľa, ktorá v sebe skrýva nálož informácií a zaujímavostí. Novinka z vydavateľstva SLOVART zaujme už na prvý pohľad. Kniha je totiž ilustrovaná a vo vnútorných stranách plne grafická. Informačne nesmierne bohatá. Slovensko je predstavené čitateľovi po rôznych stránkach ako krajina plná prírodných krás, riek, architektúry a zaujímavej kultúry.

Je výbornou publikáciou pre získanie základných vedomostí a mnohých zaujímavostí. V mnohých odvetviach a témach, ktorým sa knižka venuje, nevynecháva kľúčové prednosti. Zmienky tak majú slovenské „naj“, slávni priekopníci v rôznych odboroch, ale aj diela, ktoré môžu vo zvyšku sveta považovať za tie „slovenské“.

SLOVENSKOpédia – prednosťou je zrozumiteľný obsah

Krásna kniha SLOVENSKOpédia je určená čitateľom vo veku 10+. Rezervujte si pre ňu vo svojej knižnici miesto medzi veľkými encyklopédiami. Ktorákoľvek stránka knihy bude otvorená ao prvá, ponúkne spoznávanie a cenné informácie. V rámci jednej témy však poskytne viac ako len útržkovitý pohľad. Farebne odlíšené prvky, drobné poznámky, aj dôležité informácie sú neustále doplnené ilustráciami. Prehľadné sú rôzne tabuľky, v akých je možno porovnávať. Nenáročné informácie na pochopenie sú prispôsobené pre mladého čitateľa, hoci nepôsobia stále detsky ani dospelému čitateľovi.

Vzhľadom na informačnú hodnotu sa podarilo autorke Andrei Kellö Žačokovej (mimochodom, autorka knihy SuperŽENY) použiť zrozumiteľný jazyk, informácie zredukovať do pútavého minima a zachovať záujem čitateľa v podobnom duchu nasávať ďalšie rýchle informácie a zaujímavosti. Kniha nesúca podtitul „Zaujímavosti o našej krajine“ ich prináša na 96 stranách v spolupráci s ilustráciami Zuzany Bartovej (taktiež autorky ilustrácií knihy SuperŽENY).

Informácie:

Kniha je súčasťou ponuky všetkých kníhkupectiev s ponuku kníh vydavateľstva SLOVART. Stránka: slovart.sk